+48459568844

Illustration

Jak samodzielnie utworzyć etykietę zwrotną?

Aby zarejestrować przesyłkę, musisz podać krótki opis towarów w załączniku.

Opis każdego produktu nie może przekraczać 50 znaków. Dozwolone są tylko litery i cyfry.

Nasi klienci mają teraz możliwość samodzielnego tworzenia, a następnie drukowania etykiet zwrotnych do centrum WB w Miami lub na adres Nova Poshta w USA (NP Shopping).
Etykietę zwrotną można utworzyć samodzielnie tylko przy zwrocie towaru z USA. Jeśli chcesz zwrócić towar z innych krajów, możesz samodzielnie zorganizować dostawę za pośrednictwem dowolnej służby kurierskiej na adres naszego magazynu i napisać do nas, abyśmy zaakceptowali Twój towar. W przypadku, gdy towary są obciążone cłami i podatkami, musisz wcześniej skontaktować się z nami za pośrednictwem działu obsługi klienta i uzgodnić płatność cła. Jeśli nie zostanie to zrobione, nie możemy zaakceptować towaru.
Cena etykiety zwrotnej z USA, jak zawsze, będzie widoczna w obliczeniach po wprowadzeniu wymiarów i wagi podczas utworzenia.
Uwaga! Zwrotna etykieta niezależnie nie może zostać anulowana!
Dlatego należy zachować ostrożność podczas wypełniania pól. Jeśli chcesz anulować etykietę zwrotną, musisz wysłać zapytanie o anulowanie za pośrednictwem funkcji Wsparcie. Czas przetwarzania takich zapytań: 2 tygodnie. Same zapytanie o anulowanie etykiety może zostać przesłane tylko w ciągu 14 dni od utworzenia.
Aby utworzyć zwrotną etykietę, musisz:
1. W pozycji menu "Moje przesyłki" wybierz "Utwórz przesyłkę/etykietę zwrotną".

Illustration

2. Wypełnij wszystkie wymagane pola.

IllustrationIllustration

3. Wprowadź adres odbiorcy. Przesyłki trafiają do magazynu w Miami:
Western Bid, Inc.3500 W Hallandale Beach BlvdPembroke Park, FL, 33023
4.Podaj wartość towaru i opis zawartości.

Illustration

5. Określ wymiary przesyłki (mierzone wg pudełka) i wybierz metodę wysyłki. System automatycznie oblicza koszt.

Illustration

Możesz wyświetlić utworzone zwroty i wydrukować dokumenty w sekcji "Wysłane przesyłki"/"Moje etykiety z Miami". Zwroty są dokonywane za pośrednictwem UPS.

IllustrationIllustrationIllustration

Zwróć uwagę na datę utylizacji. Przesyłkę przechowujemy bezpłatnie przez 30 dni.

Jeśli po 30 dniach nie powiesz nam, gdzie ją wysłać lub nie przekażesz ją ponownie do realizacji, przesyłka zostanie utylizowana. Aby ponownie załatwić zwrot do fulfilment, utwórz bilet w menu głównym sekcji "Wsparcie" i wybierz "Fulfilment centrum". Dostarczymy Ci szczegółowe instrukcje.
Nie będzie dodatkowych powiadomień dotyczących utylizacji, dlatego zalecamy ustalenie daty utylizacji, do której należy podjąć decyzję dotyczącą przesyłki.

Jeśli przesyłka nie została ustalona, do kogo należy, pojawi się w sekcji menu "Magazyn zwrotów" – "Przesyłki bez adresata". Podając numer śledzenia, możesz znaleźć swoją paczkę.

Illustration

Jeśli wśród paczek, które znajdują się w sekcji "Przesyłki bez adresata", jest Twoja, musisz nacisnąć przycisk "Zapytanie" i wypełnić wszystkie niezbędne pola, aby potwierdzić, że należy do Ciebie. Po przetworzeniu zapytania, ta pprzesyłka pojawi się w sekcji "Moje przesyłki".

Illustration

Wszystkie zwrócone przesyłki, które zostały zidentyfikowane, będą wyświetlane na koncie osobistym w sekcji menu "Magazyn zwrotów" /"Moje przesyłki". Tam będziesz mógł poznać szczegółowe informacje i podjąć decyzję dotyczącą paczek, które wróciły do magazynu w Miami.
Przetwarzanie zwrotów następuje do 3 dni roboczych.
Naprzeciwko każdej otrzymanej przesyłki pojawi się przycisk "Utwórz bilet". Klikając na niego możesz określić, co zrobić z tą przesyłką. Na przykład podać adres nowego kupującego, do którego należy ją wysłać.
Również naprzeciwko każdej paczki będzie przycisk "Szczegóły". Klikając na niego, możesz zapoznać się ze wszystkimi szczegółowymi informacjami na temat swojej paczki. Na przykład zobaczyć zdjęcie zwróconego towaru, aby zrozumieć jego stan.