+48459568844

Illustration

Ubezpieczenie przesyłek i ładunków

WestParcel oferuje swoim Klientom ubezpieczenie przesyłek od utraty za 1% całkowitego kosztu przesyłki.

  • Co to jest "całkowity koszt przesyłki"?

    Całkowity koszt przesyłki to:
    ● podany koszt zawartości,
    ● koszt wysyłki zapłacony przez Klienta.

    Całkowity koszt przesyłki nie obejmuje:
    ● kosztu opakowania,
    ● szkód moralnych,
    ● innych niewymienionych w ustaleniu całkowitego kosztu przesyłki wydatków.

  • W jakich przypadkach można uzyskać odszkodowanie?

    Ubezpieczenie odbywa się WYŁĄCZNIE od potwierdzonej przez pocztę utraty przesyłki.
    Ubezpieczenie nie dotyczy:
    ● opóźnienia w dostawie,
    ● problem w Urzędzie Celnym,
    ● braku odbiorcy w miejscu dostawy,
    ● częściowej lub całkowitej utraty lub uszkodzenia zawartości paczki.

  • Kiedy można uzyskać odszkodowanie?

    Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia od poczty o utracie przesyłki.

  • Jak ubezpieczyć przesyłki?

    Możesz ubezpieczyć przesyłkę podczas załatwienia formalności wysyłki na swoim Koncie Osobistym, zaznaczając odpowiednie pole wyboru. Koszt ubezpieczenia zostanie podany z góry.

  • Jaka jest wysokość odszkodowania?

    WestParcel wypłaca odszkodowanie w wysokości 100% całkowitego kosztu przesyłki. Określenie całkowitego kosztu przesyłki podano powyżej w artykule.

  • Czy mogę otrzymać odszkodowanie, jeśli przesyłka nie jest ubezpieczona?

    WestParcel wypłaca odszkodowania tylko wtedy, gdy przesyłka jest ubezpieczona przez Klienta.