Ubezpieczenie przesyłek i ładunków
WestParcel oferuje swoim Klientom ubezpieczenie przesyłek od utraty za 1% całkowitego kosztu przesyłki.
Co to jest "całkowity koszt przesyłki"?
Całkowity koszt przesyłki to:
● podany koszt zawartości,
● koszt wysyłki zapłacony przez Klienta.
Całkowity koszt przesyłki nie obejmuje:
● kosztu opakowania,
● szkód moralnych,
● innych niewymienionych w ustaleniu całkowitego kosztu przesyłki wydatków.
W jakich przypadkach można uzyskać odszkodowanie?
Ubezpieczenie odbywa się WYŁĄCZNIE od potwierdzonej przez pocztę utraty przesyłki.
Ubezpieczenie nie dotyczy:
● opóźnienia w dostawie,
● problem w Urzędzie Celnym,
● braku odbiorcy w miejscu dostawy,
● częściowej lub całkowitej utraty lub uszkodzenia zawartości paczki.
Kiedy można uzyskać odszkodowanie?
Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia od poczty o utracie przesyłki.
Jak ubezpieczyć przesyłki?
Możesz ubezpieczyć przesyłkę podczas załatwienia formalności wysyłki na swoim Koncie Osobistym, zaznaczając odpowiednie pole wyboru. Koszt ubezpieczenia zostanie podany z góry.
Jaka jest wysokość odszkodowania?
WestParcel wypłaca odszkodowanie w wysokości 100% całkowitego kosztu przesyłki. Określenie całkowitego kosztu przesyłki podano powyżej w artykule.
Czy mogę otrzymać odszkodowanie, jeśli przesyłka nie jest ubezpieczona?
WestParcel wypłaca odszkodowania tylko wtedy, gdy przesyłka jest ubezpieczona przez Klienta.