+48459568844

Illustration

Gwarancje przy wysyłce

Z pewnością ponosimy pewną odpowiedzialność za zobowiązania do wysyłki paczek i dostarczenia Twoich towarów klientom, jednak odpowiedzialność ta jest ograniczona i różni się w zależności od wybranej przez Ciebie metody wysyłki.

UPS EXPRESS

Gwarantujemy, że wszystkie dokumenty przesyłek UPS opłacone przez Klienta i wydrukowane z konta osobistego klienta są poprawne i zgodne ze standardami UPS.

Oferujemy opcjonalne ubezpieczenie na wszystkie przesyłki wysyłane przez UPS i zobowiązujemy się do zapłaty odszkodowania w określonym przez ubezpieczenie terminie i wysokości. Ubezpieczenie jest aktywowane w momencie rejestracji przesyłki w systemie śledzenia UPS. Przesyłki są ubezpieczone tylko od utraty. Przesyłki o wartości inwestycji do 100$ są ubezpieczone automatycznie.

Ubezpieczenie nie obejmuje przypadków utraty paczek przed zarejestrowaniem ich w systemie śledzenia UPS, czyli w przypadku, gdy przesyłka zostanie zgubiona w drodze do UPS przez osobę trzecią. Decyzję o opłaceniu ubezpieczenia podejmują wyłącznie menedżerowie firmy na podstawie otrzymanych od UPS danych o paczce.

Ubezpieczenie nie obejmuje przypadków uszkodzenia przesyłek i/lub ich zawartości podczas transportu. Oczywiście zapewniamy naszym Klientom możliwą pomoc w przypadku uszkodzenia paczki, ale nie gwarantujemy ani terminu, ani wysokości zwrotu przez UPS. W przypadku uszkodzenia przesyłki odbiorca powinien wezwać przedstawiciela UPS i złożyć formalny wniosek, przekazując przedstawicielowi UPS uszkodzoną przesyłkę w celu oszacowania wartości szkody, po czym UPS powinien wysłać raport do firmy i poinformować, czy, kiedy i w jakiej formie zostanie wypłacona odszkodowanie.

Nie gwarantujemy terminów wskazanych przez UPS bezpośrednio naszym Klientom ani wskazanych w materiałach promocyjnych na stronach internetowych lub w mediach społecznościowych. Nie wypłacamy odszkodowania za opóźnienia lub opóźnioną dostawę przesyłek.

Decyzję o opłaceniu ubezpieczenia podejmują wyłącznie menedżerowie firmy na podstawie otrzymanych od UPS danych o przesyłce. Odszkodowania przez firmę są wypłacane tylko wtedy, gdy Klient wykupił ubezpieczenie na zaginioną paczkę.

KONSOLIDACJA DIRECT

Gwarantujemy, że wszystkie dokumenty do wysyłki przesyłek przez Konsolidację Direct, opłacone przez Klienta i wydrukowane z konta osobistego Klienta, są poprawne i spełniają standardy wszystkich przewoźników zaangażowanych w tego rodzaju wysyłkę.

Oferujemy opcjonalne ubezpieczenie na wszystkie przesyłki wysłane przez Konsolidację Direct i zobowiązujemy się do zapłaty odszkodowania w ustalonym przez ubezpieczenie terminie i w ustalonej wysokości. Ubezpieczenie jest aktywowane w momencie rejestracji przesyłki w systemie śledzenia UPS, a przesyłki są ubezpieczone tylko od zniknięcia.

Nie otwieramy ani nie зкяудшсяiamy paczek zagnieżdżonych w celu wysłania przez Konsolidację Direct do wspólnej przesyłki skonsolidowanej, dlatego ubezpieczenie poszczególnych paczek zagnieżdżonych zaczyna obowiązywać od początku ruchu paczek zagnieżdżonych pokazanych na stronie internetowej przewoźnika.

Na przykład, jeśli w skonsolidowanej przesyłce Direct było 10 pojedynczych paczek, a skonsolidowana przesyłka została odebrana w Miami, a zawartość (te paczki, które były w środku) została przekazana lokalnym przewoźnikom w celu dostawy, to jeśli jedna lub więcej paczek nie wykazało ruchu na stronie przewoźnika, odszkodowanie nie jest wypłacane, ponieważ nie możemy być pewni, że nadawca faktycznie umieścił określoną liczbę paczek w konsolidację.

Klient może ubezpieczyć zarówno całą skonsolidowaną przesyłkę, jak i każdą paczkę, która znajduje się wewnątrz skonsolidowanej. Klient musi ubezpieczyć skonsolidowaną przesyłkę, jeśli chce ubezpieczyć co najmniej jedną z paczek zagnieżdżonych.