+48459568844

Illustration

Fulfillment centrum w USA

Oferujemy usługi Fulfillment Center w USA. Twój własny magazyn w Miami znacznie zwiększa Twoje możliwości:
● umożliwia przechowywanie partii towarów bezpośrednio w USA,
● znacznie skraca czas dostawy towarów do klientów z USA i Kanady,
● poprawia ocenę sprzedawcy na rynkach.

Możesz zarządzać magazynem z Twojego konta osobistego.

  • TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIENIA

    1 dzień roboczy

  • PROWIZJA MAGAZYNOWA ZA WYSŁANĄ PRZESYŁKĘ

    Jest ponierana w momencie tworzenia przesyłki.
    Pod warunkiem do 2 pozycji w zamówieniu (+0.25 USD za każdą kolejną jednostkę):Prowizja za przyjęcie towaru do magazynu zwrotnego:do 0.453 kg - 1.50 USD;od 0.453 kg do 0.907 kg - $2.00;od 0.908 kg do 1.810 kg - $3.00;od 1.820 kg do 4,530 kg - $4.00;powyżej 4.540 kg - $5.00
    Prowizja za wysyłkę z magazynu zwrotów:do 0.453 kg - $2.00;od 0.453 kg do 0.907 kg - $2.50;od 0.908 kg do 1.810 kg - $3.00;od 1.820 kg do 4.530 kg - $4.00;powyżej 4.540 kg - $5.00

    Ceny podane są za przesyłkę bez uwzględnienia pudełek i kosztów przesyłki (waga objętościowa lub fizyczna – obliczenia dokonywane są według najwyższej wartości).
    Możesz dowiedzieć się więcej o stawkach wysyłki z magazynu w USA, obliczając koszt na kalkulatorze.

  • OPCJE PAKOWANIA ZAMÓWIEŃ

    Możesz wybrać opakowanie z opcji oferowanych przez magazyn. Jeśli nasze opakowanie nie odpowiada rozmiarowi lub w inny sposób, należy złożyć zapytanie do Działu obsługi klienta o indywidualne dopasowanie opakowania.

    Możesz też wybrać opcję "z własnym opakowaniem" (w tym celu musisz wysłać opakowanie wraz z towarem, na przykład składane pudełka), a następnie pracownicy magazynu zapakują towar do Twojego opakowania przed wysłaniem go do kupującego.

    Jeśli Twoje opakowanie nie jest wystarczająco bezpieczne, pracownik magazynu ma prawo przepakować paczkę, aby odpowiednio dostarczyć towar kupującemu. Opłata za opakowanie zostanie pobrana z Twojego konta. Kalkulator oblicza koszt przesyłki i cenę końcową, biorąc pod uwagę przepakowanie i prowizję magazynu.

  • FIRMY PRZEWOZOWE W USA DO KLIENTA KOŃCOWEGO

    USPS, UPS, FedEx - do wyboru klienta. Więcej o opcjach wysyłki tutaj. Proszę śledzić ruch paczek po wysłaniu ich z Fulfillment Center – w przypadku problemu (np. nieprawidłowego adresu odbiorcy) należy utworzyć bilet, a nasz Dział obsługi klienta skontaktuje się z firmą w celu rozwiązania sytuacji.
    Przesyłki wysyłane za pomocą UPS SurePost lub UPS Ground (Zwykle ważące więcej niż 450 g) muszą mieć co najmniej 4 cm grubości.

  • TERMINY PRZYJĘCIA TOWARU

    Do 2 dni roboczych

  • KOSZT PRZYJĘCIA TOWARU

    Przyjęcie partii jest bezpłatne.

  • PŁATNOŚĆ CŁA

    Limit bezcłowej zawartości w jednej przesyłce dla USA wynosi 800 USD. Jeśli podana wartość zawartości jest wyższa niż ta kwota, opłata zostanie pobrana z Twojego konta.

    Uwaga! Przesyłka do Fulfillment centrum powinna zawierać wyłącznie te partie, które są wyświetlane na Twoim koncie osobistym. Każde obejście tej reguły spowoduje całkowite odłączenie klienta od usługi Fulfillment Center.

    Szacowana wartość to ta, która jest brana pod uwagę przy obliczaniu płatności ubezpieczeniowych i przy naliczaniu opłat – na jedną przesyłkę wartość powinna wynosić do 800 USD. Na 1 nazwę odbiorcy można wysłać towar do 800 USD dziennie (jedna lub więcej przesyłek o łącznej wartości do 800 USD). Jeśli kwota jest wyższa, zostanie naliczona opłata, którą musi zapłacić nadawca. Zalecamy ustawienie ceny zawartej w tych limitach lub wysyłanie przesyłek w różne dni. Szacunkowa wartość towaru do wysłania do fulfillment może różnić się od ceny, za którą ten towar jest dalej wystawiany na sprzedaż.

  • SPRAWDZANIE ILOŚCI TOWARU, ZGODNIE Z DOKUMENTAMI TOWARZYSZĄCYMI

    Bezpłatnie.
    Partia może zawierać tylko całkowicie ten sam towar. Na przykład: czerwone szpilki i niebieskie szpilki to dwie różne partie.
    Jeśli masz taki sam produkt, ale nie mieści się w jednym pudełku, należy utworzyć dwie partie. Jeśli różne partie można umieścić w jednym pudełku, muszą być zapakowane w taki sposób, aby od razu było jasne, że są to dwie różne partie: zapakować w różne torby/pudła i nakleić etykietę z kodem partii.

  • PRZECHOWYWANIE TOWARU W MAGAZYNIE: POMIAR W 1 PALECIE AMERYKAŃSKIEJ (40 × 48 × 70 IN LUB 1016 × 1219 × 1778 MM)

    30 dni po przyjęciu partii następuje odpis opłaty abonamentowej. Opłata za liczbę jednostek pozostałych w ciągu 30 dni (a więc co 30 dni):0,04 USD za 1 sztukę miesięcznie o wadze do 50g;Waga i koszt płatnego przechowywania:do 0.050 kg - $0.04 0.051 kg - 0.100 kg - $0.080.101 kg - 0.200 kg - $0.100.201 kg - 0.300 kg - $0.130.301 kg - 0.500 kg - $0.160.501 kg - 0.750 kg - $0.180.750 kg - 1.000 kg - $0.261.001 kg - 1.500 kg - $0.391.501 kg - 2.000 kg - $0.502.001 kg - 3.000 kg - $0.603.001 kg - 4.000 kg - $1.004.001 kg - 5.000 kg - $2.005.001 kg - 6.000 kg - $2.406.001 kg - 7.000 kg - $2.807.001 kg - 8.000 kg - $3.208.001 kg - 9.000 kg - $3.609.001 kg - 10.000 kg - $4.0010.001 kg - 12.000 kg - $5.0012.001 kg - 15.000 kg - $6.0015.001 kg - 17.000 kg - $7.0017.001 kg - 20.000 kg - $8.0020.001 kg - 23.000 kg - $10.0023.000 kg - 26.000 kg - $12.0026.001 kg - 30.000 kg - $14.0030.001 kg - 35.000 kg - $16.0035.000 kg - 45.000 kg - $20.00powyżej 45.000 kg $45.00

    W przypadku przesyłki łączonej (kilka paczek w jednej) - za każdą dodaną paczkę + 0,25 USD. Na przykład: musisz wysłać 3 przedmioty w jednej paczce (400 gramów każdy).W takim przypadku opłata wyniesie 3,50 USD (3,00 USD - opłata magazynowa za wysyłkę (łączna waga trzech przedmiotów wynosi 1,200 kg), 0,50 USD - opłata za dwie dodane paczki).
    Ilość sztuk towaru pobierana jest na czas wypłaty co 30 dni. Na przykład, partia zawierała 50 sztuk towarów 1 stycznia, minęło 30 dni, 31 stycznia w tej partii pozostało 20 sztuk towarów, reszta została wyprzedana i wysłana do klientów, a następnie opłata abonamentowa jest pobierana w wysokości 20 jednostek. Jeśli przyszło 30 sztuk towarów i wszystkie zostały sprzedane w ciągu 30 dni, przechowywanie będzie bezpłatne.

  • ZDJĘCIA PRODUKTÓW DLA KLIENTÓW

    Każde zdjęcie - 2 USD (minimum 3 jednostki). Możesz także użyć swoich zdjęć.

  • OPAKOWANIE PREZENTOWE

    Na życzenie wykonujemy dodatkowe usługi, o które może poprosić kupujący. Jedną z takich usług jest bezpłatne opakowanie prezentowe - plastikowa torba z kolorystyką tematyczną.
    Może to być również list z wdzięczną wiadomością do klienta. Tekst do wiadomości wysyłasz samodzielnie. Możemy bezpłatnie wydrukować taki tekst lub frazę "Dziękujemy za zakup!”.
    Opcjonalnie możesz załatwić pocztówkę o wartości 1 USD za sztukę. Może również zawierać tekst, który wyślesz lub frazę "Dziękuję!" lub "Dziękuję za zakup!”.

  • WYSYŁKA DO MAGAZYNU OD TWOICH DOSTAWCÓW

    Aby to zrobić, musisz wprowadzić informacje o produkcie i partii na swoim koncie osobistym, a także przekazać swoim partnerom z Chin (lub innych krajów) kody kreskowe do oznaczania partii. Jeśli towar dotrze do magazynu bez kodów kreskowych, nasi pracownicy oznaczą za dodatkową opłatą 50 USD za godzinę (minimum 30 minut).

  • OBSŁUGA ZWROTÓW

    W przypadku zwrotu przesyłek wysłanych za pośrednictwem FedEx, pobierana jest opłata za przesyłkę zwrotną do centrum realizacji. Środki zostaną pobrane z Twojego konta. Przechowywanie zwróconych przesyłek na magazynie przez okres 30 dni jest bezpłatne.Prowizja za wysyłkę z magazynu zwrotów wynosi 2$ za paczkę. W przypadku wysyłki łączonej (kilka paczek w jednej paczce) - opłata magazynowa pozostaje 2 $, a za każdą dodaną paczkę + 0,25 $. (opłata zostanie naliczona po 20 sierpnia 2023 r.) Na przykład: musisz wysłać 3 przedmioty w jednej paczce. W takim przypadku prowizja wyniesie 2,50 USD. 2$ - prowizja magazynowa za wysyłkę, 0,50$ - prowizja za dwie dodane paczki.

  • CZY W JEDNEJ PRESYŁCE KONSOLIDACYJNEJ MOŻNA WYSŁAĆ CZĘŚĆ PACZEK DO KLIENTÓW, CZĘŚĆ DO MAGAZYNU?

    Nie ma takiej możliwości. Konieczne jest osobne wysłanie partii przesyłek do magazynu (w jednej przesyłce konsolidacyjnej mogą znajdować się towary z różnych partii, koniecznie na każdej przesyłce jest kod kreskowy partii), osobne przesyłki dla kupujących, jeśli dokonałeś konsolidacji bezpośredniej. W przypadku, gdy te paczki będą leżały razem, za ich sortowanie zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 50 USD za godzinę (minimum 30 min.)

  • DODATKOWE USŁUGI

    Możesz złożyć zapytanie o wykonanie wszelkich dodatkowych usług związanych z etykietowaniem, pakowaniem, projektowaniem Twojego produktu. Koszt takiej pracy wynosi 50 USD za godzinę, co najmniej pół godziny.

JAK ZARZĄDZAĆ TOWARAMI W MAGAZYNIE Z KONTA OSOBISTEGO

Na Koncie Osobistym znajduje się sekcja "Fulfillment Center", w której możesz zarządzać towarami w magazynie.

W sekcji "Dodaj towar" musisz dodać szczegóły dotyczące jednostki (sztuki) towaru, który zamierzasz wysłać do magazynu w Miami.

Illustration


Wypełnij wszystkie wymagane pola w sekcji menu "Dodaj towar" pod każdą jednostką towaru i kliknij przycisk "Dodaj towar". Uwaga: informacje podane na tym etapie są potrzebne tylko do użytku wewnętrznego pracowników magazynu, aby po otrzymaniu towaru prawidłowo wykonać przyjęcie w magazynie. Te informacje nie pojawiają się nigdzie indziej.

Illustration

Następnie system zaproponuje przejście do tworzenia partii. Możesz także utworzyć partię produktu z sekcji menu "Utwórz partię towaru".

Określ liczbę identycznych jednostek produktu i kliknij przycisk "Utwórz partię".

Illustration

Po zakończeniu procesu dodawania produktu będzie dostępna funkcja tworzenia partii.


CO TO JEST PARTIA TOWARU?
Partie towarów na sprzedaż tworzysz samodzielnie – bardzo ważne jest, aby pojedyncza partia zawierała tylko całkowicie identyczny towar (na przykład czerwone etui na telefon i niebieskie etui na telefon to różne partie).

Jednostka towaru nie może być taka sama dla towarów o różnych kształtach, rozmiarach lub kolorach. Dla każdej odmiany towaru należy utworzyć osobną jednostkę towaru.
Następnie możesz określić liczbę jednostek towarów, tworząc w ten sposób partię towarów do wysyłki.

Uwaga!
W jednym pudełku można wysłać kilka różnych partii. Jeśli masz ten sam rodzaj towaru, ale nie mieści się on w jednym pudełku, musisz zrobić dwie partie, nie możesz podzielić partii na dwa pudełka.

Następnie system zaoferuje przejście do rejestracji dostawy partii towarów do magazynu. Ponadto, aby zarejestrować dostawę, możesz wybrać sekcję "Wyślij partie do magazynu" w menu. Możesz utworzyć przesyłkę do magazynu w Miami zarówno z jednej partii, jak i kilku, zaznaczając listę towarów do wysyłki znacznikami wyboru.

IllustrationIllustration

Do każdej partii należy przykleić kod kreskowy. W sekcji menu "Wyślij partie do magazynu" kod produktu będzie klikalny. Kliknięcie go spowoduje wyświetlenie pliku do wydrukowania. Po przybyciu przesyłki do magazynu pracownik sprawdza Twój towar i jego ilość. Jeśli są jakieś pytania dotyczące partii, na przykład liczba jednostek nie pasuje do tego, co podałeś, pracownik otworzy bilet, o czym otrzymasz powiadomienie na koncie osobistym.

Illustration


Również w sekcji menu "Wyślij przesyłkę do magazynu" możesz wybrać metodę wysyłki. Paczki można również dostarczyć na adres naszego magazynu dowolną inną metodą wysyłki, z którą współpracujemy. Następnie wybierz w sekcji "Metoda wysyłki" - "Wysyłka ręczna" i podaj nazwę służby pocztowej literami łacińskimi oraz numer śledzenia przesyłki.
Adres naszego magazynu w Miami:Twoje imię i nazwiskoIN CARE OF WB WAREHOUSE3500 W Hallandale Beach BlvdhallandalePembroke Park, FL, 33023
Na przykład:Ivan Ivanov IN CARE OF WB WAREHOUSE, 3500 W Hallandale Beach Blvd, Pembroke Park, FL 33023, USA.
W razie potrzeby można skrócić imię, ale nie nazwisko ani wyrażenie "IN CARE OF WB WAREHOUSE".

Aby ręcznie wysłać do fulfillment centrum, odpowiednie pola należy wypełnić w następujący sposób:

  • Kraj, region, terytorium:

    United States

  • Kod kraju:

    US

  • Prowincja:

    FL

  • Kod pocztowy:

    33023

  • Miasto:

    Pembroke Park

  • Adres:

    3500 W Hallandale Beach Blvd

  • Numer mieszkania :

    -

  • Nazwisko i imię osoby kontaktowej

    Twoje imię i nazwisko po angielskuIN CARE OF WB WAREHOUSE

  • Odbiorca ładunku:

    Twoje imię i nazwisko po angielskuIN CARE OF WB WAREHOUSE

  • E-mail:

    ofni.dibnretsew%40ofni

  • Numer telefonu:

    3053070382

Illustration


W sekcji menu "Wysłane paczki" możesz zobaczyć wszystkie informacje na temat wysłanych paczek:
- numer transakcji,
- rodzaj przesyłki, który wybrałeś, aby dostarczyć towar do naszego magazynu,
- numer śledzenia przesyłki,
- datę powstania,
- status w naszym systemie np. "Przyjęte na Fulfillment Stock",
- status służby pocztowej,
- monitoring, w ramach którego możesz utworzyć bilet i śledzić rozwiązanie swojego pytania dotyczące konkretnej paczki,
- dokumenty do przesyłki, jeśli utworzyłeś etykietę FedEx za pośrednictwem naszego systemu (w innych przypadkach pole będzie puste),
- Zobacz wszystkie szczegóły swojej paczki.

Również w przypadku, gdy utworzyłeś etykietę FedEx za pośrednictwem naszego systemu, możesz poprosić o anulowanie etykiety w ciągu 28 dni od jej utworzenia, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana.

Illustration

W sekcji Menu "Wyślij do klienta" zobaczysz listę swoich partii towarów znajdujących się w magazynie w Miami.

Illustration


Wybierz liczbę produktów i kliknij przycisk "Wyślij do klienta". W oknie, które zostanie otwarte, wybierz transakcje z listy i kliknij "Kontynuuj".

Illustration

Następnie wybierz sposób wysłania przesyłki z magazynu w Miami do klienta i wyślij zapytanie wysyłki. Twój towar zostanie wysłany w ciągu 1-2 dni roboczych od zapytania (zwykle tego samego dnia).

Po kliknięciu na przycisk "Oblicz" system wyświetli dogodnie koszt wysyłki, a także koszt opakowania (jeśli chcesz, aby opakowanie dla Twojego towaru zostało przez nas wybrane w zależności od rodzaju Twojego towaru) oraz prowizję magazynu.

Illustration


W sekcji Menu "Zapytania wysyłki" zobaczysz numer śledzenia, który możesz wskazać na marketplacesi. Numer pojawi się, gdy paczka zostanie wysłana. Do momentu wyjazdu pole pozostanie puste.
Jeśli masz pytania dotyczące którejkolwiek z wysłanych paczek, w tej sekcji menu możesz również utworzyć bilet. Tam w kolumnie "Monitorowanie" możesz śledzić odpowiedzi naszych pracowników na Twój bilet.
Jeśli przez pomyłkę utworzyłeś prośbę o przesłanie, możesz kliknąć przycisk "Poproś o anulowanie". Ta funkcja będzie dostępna do momentu wysłania paczki z magazynu do kupującego.

Illustration