+48459568844

Illustration

Zmiana adresu odbiorcy

Możesz zmienić:● imię i nazwisko odbiorcy,● adres dostawy (z wyjątkiem kraju docelowego),● dodać numer telefonu odbiorcy, jeśli nie jest podany w danych kupującego.

Czasami konieczna jest zmiana adresu odbiorcy biorąc pod uwagę fakt, że system UPS (dostawa kurierska) nie akceptuje adresu wskazanego przez odbiorcę. W takim przypadku musisz skontaktować się z kupującym za pośrednictwem wiadomości e-mail lub czatu na marketplace i poprosić o podanie adresu w odpowiednim formacie, a następnie zmienić adres na koncie osobistym podczas składania przesyłki.
Aby uniknąć korzystania z naszych wyłącznych usług wysyłkowych dla potrzeb stron trzecich, wprowadziliśmy ograniczenie liczby zmian adresu, a także ograniczyliśmy możliwość natychmiastowej zmiany adresu dla produktów o wartości powyżej 500 USD. Dlatego w przypadku produktów poniżej 500 USD możesz natychmiast zmienić do 20 adresów miesięcznie. Po osiągnięciu limitu, a także w przypadku przedmiotów droższych niż 500 USD, zapytanie jest rozpatrywane przez administratora w ciągu 24 godzin, chociaż zwykle zajmuje to znacznie mniej czasu.
Oczywiście, jeśli wysyłasz dużo i uważasz, że ustalony limit jest niewygodny, jesteśmy gotowi go podnieść. Aby to zrobić, wyślij zapytanie do swojego Konta Osobistego w menu "Wsparcie".
Czy można zmienić adres wysyłki przesyłki UPS Express już wysłanej do kupującego?Tylko odbiorca przesyłki może zmienić adres i czas dostawy.

Podstawowe zasady redagowania adresu przy wysyłce UPS Express na koncie osobistym West Parcel:
● Pole "Adres" powinno zawierać tylko nazwę ulicy i numer domu, bez przecinków. Maksymalnie 35 znaków.
● Pole "Numer mieszkania" może zawierać nie tylko rzeczywisty numer mieszkania, ale także piętro, nazwę firmy lub hotelu. Maksymalnie 35 znaków, przecinki są dopuszczalne.
● Pole "Kod prowincji" należy wypełnić tylko dla następujących krajów: USA, kanada, Australia. W USA i Kanadzie istnieją tylko dwuliterowe kody stanów, na przykład dla Florida wprowadzamy FL. Jednak Kanada ma zarówno kody dwuliterowe, jak i trzyliterowe.W przypadku wszystkich innych krajów kody stanów (prowincji) w ogóle nie są brane pod uwagę przez UPS, a ich wypełnienie może spowodować błąd podczas tworzenia przesyłki. Nawet jeśli pole stanu/prowincji jest wypełnione, po prostu usuń wszystkie informacje z tego pola (z wyjątkiem USA, Kanady i Australii).
● Pole "Kod pocztowy" powinno być zawsze wypełnione i nie powinno zawierać spacji. Kody pocztowe w Anglii i Kanadzie składają się z liter i cyfr. Najczęściej w tych krajach indeksy są zapisywane ze spacjami, ale UPS nie zezwala na spacje w kodzie pocztowym, więc należy je usunąć.
● Kody pocztowe w USA są zapisywane na dwa sposoby: albo pięć cyfr (na przykład: 35040) lub tak: 35040-5054. Zwykle obie opcje są sprawdzane, ale jeśli nagle taki kod pocztowy nie przejdzie, usuń myślnik i liczby po myślniku.
● Pole "Imię i nazwisko odbiorcy przesyłki" powinno być wypełnione i zawierać tylko imię i nazwisko. Jeśli kupujący wskazał dodatkowe informacje w polu nazwy (na przykład nazwa firmy) podczas płatności za zamówienie, wszystkie dodatkowe informacje należy usunąć lub przenieść do drugiego paska adresu - pola Numer mieszkania.
● Bardzo dobrze, jeśli pole "Numer telefonu odbiorcy przesyłki" jest wypełnione. W takim przypadku UPS zawsze będzie mógł skontaktować się z odbiorcą w przypadku jakichkolwiek problemów.
Oto przykład redagowania niestandardowego adresu. Kraj - Emiraty.

Illustration

A oto jak prawidłowo:

Illustration