+48459568844

Illustration

Co robić, jeśli występują problemy z przesyłką w drodze?

Wprowadziliśmy usługę śledzenia problemów z dostawą przesyłek naszych klientów.
Monitorujemy Twoje przesyłki. Na Koncie Osobistym dla każdego napotkanego problemu lub roszczenia otwiera się sprawa, w ramach której nasi menedżerowie informują Klientów sprzedających o zaistniałych sytuacjach dostawy: opóźnieniach, problemach lub nietypowych przypadkach.
W ten sposób nasi Klienci nie są sami z możliwymi problemami z dostawą, ale otrzymują wykwalifikowaną pomoc od naszych specjalistów. Ta usługa jest całkowicie bezpłatna.
Możesz przejrzeć roszczenia, klikając pozycję menu "Monitorowanie przesyłek" na koncie osobistym na naszej stronie internetowej.
Możesz korespondować z operatorem w każdym przypadku wskazanym w tej sekcji. Jeśli dostawa paczki jest w porządku, nie umieszczaj jej w tej sekcji.

Illustration