Usługi Prep centre w USA
Western Bid oferuje usługi centrum przygotowawczego w USA. Usługa ta znacznie rozszerza możliwości sprzedawców w zakresie przygotowywania towarów do sprzedaży na globalnych rynkach. Możesz zarządzać swoim magazynem ze swojego osobistego konta.
Personel Prep Centre pomoże w zakupach z wybranych witryn hurtowych, prawidłowym etykietowaniu i przepakowywaniu produktów, a następnie wysyłaniu ich na właściwy adres, taki jak Fulfillment by Amazon (FBA) lub do klientów. Koszty wysyłki można obliczyć za pomocą naszego kalkulatora wysyłki.
JAK SIĘ POŁĄCZYĆ
Aby korzystać ze wszystkich usług Centrum Przygotowań, należy:
● złożyć odpowiedni wniosek do Działu Wsparcia;● zalogować się do myAlpari na stronie internetowej Western Bid: sekcja "Usługi" - "Połącz z Centrum Przygotowań";● przeczytać szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z Centrum Przygotowań, które prześlemy po aktywacji usługi.
Usługa Prep Centre pomoże Ci kupować towary z baz hurtowych i rozszerzyć liczbę miejsc sprzedaży, w tym celu możesz korzystać nie tylko ze swoich witryn handlowych, ale także z naszych amerykańskich sklepów.
Korzystanie z usług Centrum Przygotowań daje możliwość zakupu towarów z baz hurtowych. Zamówienia można składać zarówno na stronach amerykańskich, jak i na innych stronach zagranicznych, jeśli strona ta obsługuje płatność kartą amerykańską i realizuje dostawę do USA. Po otrzymaniu wniosku o płatność za towar, nasz pracownik podejmuje ostateczną decyzję o możliwości płatności na zagranicznych stronach.
JAK UTWORZYĆ ŻĄDANIE ODKUPU
Należy wejść na stronę bazy hurtowni, zebrać koszyk towarów i przesłać nam link do niego (koniecznie wraz z loginem i hasłem, pod którym jest się zarejestrowanym na stronie bazy).
Dane można przesłać w Gabinecie Osobistym Klienta Bidów Zachodnich: sekcja menu "Zamówienia" - "Złóż nowe zamówienie". Prosimy o wskazanie w opisie produktu, że jest to produkt dla Centrum Przygotowań, pozostawienie nazwy nadawcy pustej i podanie w komentarzu dostępu do strony, na której składane jest zamówienie.
Nasi pracownicy dokonają ostatecznego obliczenia kwoty, opłacą zamówienie, podadzą adres naszego Centrum Przygotowań w Miami jako adres dostawy. Koszt jednego zamówienia (możliwe są różne kolory i rozmiary) wynosi 5 USD.
Ważne: tylko towary opłacone przez naszych pracowników są przyjmowane w Centrum Przygotowań.
Wysyłając towar do naszego magazynu, w myAlpari należy wybrać opcję "Ręczna wysyłka do magazynu". W tym miejscu należy podać numer zamówienia z myAlpari i numer wysyłki z witryny, w której zakupiono przedmiot. Jeśli towary muszą zostać wysłane do FBA, należy utworzyć bilet w żądaniu wysłania towarów do kupującego, dołączając niezbędne etykiety do tego biletu.
Jeśli złożysz zamówienie w Centrum przygotowawczym, a paczka dotrze bez etykiet partii, nasz personel wykona dodatkową pracę polegającą na etykietowaniu przedmiotu po jego otrzymaniu. W związku z tym za jego pracę zostanie naliczona opłata w wysokości 50 USD za godzinę (minimum pół godziny).
PRZECHOWYWANIE TOWARÓW W MAGAZYNIE: NA 1 PALECIE AMERYKAŃSKIEJ (40×48×70 CALI LUB 1016×1219×1778 MM)
Opłata subskrypcyjna jest potrącana 30 dni po przyjęciu partii. Opłata za liczbę pozostałych jednostek po 30 dniach (i tak co 30 dni):
0,03 USD za 1 sztukę miesięcznie o wadze do 50g;Waga i koszt płatnego przechowywania:do 0.050 kg - $0.04 0.051 kg - 0.100 kg - $0.080.101 kg - 0.200 kg - $0.100.201 kg - 0.300 kg - $0.130.301 kg - 0.500 kg - $0.160.501 kg - 0.750 kg - $0.180.750 kg - 1.000 kg - $0.261.001 kg - 1.500 kg - $0.391.501 kg - 2.000 kg - $0.502.001 kg - 3.000 kg - $0.603.001 kg - 4.000 kg - $1.004.001 kg - 5.000 kg - $2.005.001 kg - 6.000 kg - $2.406.001 kg - 7.000 kg - $2.807.001 kg - 8.000 kg - $3.208.001 kg - 9.000 kg - $3.609.001 kg - 10.000 kg - $4.0010.001 kg - 12.000 kg - $5.0012.001 kg - 15.000 kg - $6.0015.001 kg - 17.000 kg - $7.0017.001 kg - 20.000 kg - $8.0020.001 kg - 23.000 kg - $10.0023.000 kg - 26.000 kg - $12.0026.001 kg - 30.000 kg - $14.0030.001 kg - 35.000 kg - $16.0035.000 kg - 40.000 kg - $20.0040.001 kg 45.000 kg - $20.00powyżej 45.000 kg $45.00
Liczba jednostek jest przeliczana w momencie zniesienia opłaty za przechowywanie, co 30 dni. Na przykład, w partii przybyło 50 jednostek towaru 1 stycznia, minęło 30 dni, 31 stycznia w tej partii pozostało 20 jednostek towaru, reszta została wyprzedana i wysłana do klientów. I tutaj opłata abonamentowa jest odejmowana od obliczenia 20 jednostek. Jeśli przybyło 30 jednostek towarów i wszystkie zostały sprzedane w ciągu 30 dni, przechowywanie będzie bezpłatne.
PROWIZJA MAGAZYNOWA ZA WYSŁANE PACZKI
Opłata pobierana w momencie tworzenia paczki do wysyłki.
Dotyczy maksymalnie 2 przedmiotów w zamówieniu (+0,25 USD za każdy kolejny przedmiot):
do 453 gramów - 2,0 dol;od 454 gramów do 907 gramów - 2,5 USD;908 gramów do 1,81 kg - 3,0 USD;od 1,82 kg do 4,53 kg - 4,0 USD;powyżej 4,54 kg - 5,0 USD
Ceny dotyczą jednej paczki bez pudełek i kosztów wysyłki (waga jest wolumetryczna lub fizyczna - obliczenia dokonywane są według najwyższej wartości).
Koszt wysyłki z Centrum Przygotowań można obliczyć za pomocą wygodnego kalkulatora. Przejdź do kalkulatora.
JAK ZARZĄDZAĆ TOWARAMI Z MAGAZYNU
Po aktywowaniu usługi Centrum Przygotowań w myAlpari udostępnimy szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z tej usługi.
ZWROT TOWARÓW
W handlu online istnieje pewien procent zwrotów z różnych powodów. Konieczne jest uwzględnienie tego punktu w swojej pracy. Jeśli na przykład istnieje reklamacja produktu, produkt nie jest odpowiedni lub z innych powodów kupujący żąda zwrotu pieniędzy, środki są pobierane z konta sprzedawcy. Procedura ta odbywa się w ramach procesu zwrotu pieniędzy.
Zwroty są przyjmowane na adres naszego magazynu w USA. Przechowywanie przez 30 dni jest bezpłatne.
PAKOWANIE PREZENTÓW
Na życzenie wykonujemy dodatkowe usługi, o które może poprosić kupujący. Jedną z takich usług jest bezpłatne pakowanie prezentów - torba polietylenowa z tematyczną kolorystyką.
Może to być również list z podziękowaniem dla kupującego. Tekst wiadomości wysyłasz samodzielnie. Możemy wydrukować taki tekst lub zwrot "Dziękujemy za zakup!" bezpłatnie.
Jeśli chcesz, możesz zaprojektować pocztówkę za 1 USD za sztukę. Ona również może zawierać tekst wysłany przez Ciebie lub frazę "Dziękujemy!" lub "Dziękujemy za zakup!".
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZDJĘĆ I OPISU TOWARÓW
Zdjęcie musi być stworzone przez użytkownika lub zdjęcia producenta są dozwolone, o ile nie są chronione prawami autorskimi. W przypadku, gdy zdjęcie producenta nie może być użyte, możesz stworzyć zdjęcie samodzielnie lub zamówić taką usługę.
Koszt takiej usługi wynosi 5 USD za 5 zdjęć produktu.
Możesz podać opis produktu w języku ukraińskim (wykonamy tłumaczenie) lub angielskim (opcjonalnie). W opisie towaru należy określić jego kluczowe cechy (np. rozmiar, materiał itp.) oraz cechy (produkt nowy lub używany, wykonany ręcznie lub produkowany masowo itp.)
Opis produktu. Nagłówki w opisie produktu nie powinny mieć więcej niż 80 znaków, a opis produktu nie powinien mieć więcej niż 1000 znaków.
Zdjęcie. Minimalny dopuszczalny rozmiar zdjęcia to 500 pikseli, ale zdecydowanie zalecamy robienie zdjęć o rozdzielczości 2000 pikseli na najdłuższym boku i fizycznym rozmiarze obrazu.
Ponieważ ramka zdjęć do umieszczenia w galerii towarów ma kształt kwadratu - pożądane jest jednoczesne wykonanie i ułożenie towarów w ramce w proporcjach 1:1 (tj. kwadratowych).
Witryny sklepowe mogą publikować 10-12 zdjęć za darmo. Zrób maksymalną dozwoloną liczbę zdjęć, ale nie mniej niż 3 zdjęcia. Pokaż przedmiot pod różnymi kątami i z różnych stron, zrób zbliżenia szczegółów. Nie zostawiaj zbyt wiele miejsca wokół przedmiotu, produkt powinien zajmować 80-90% kadru. Zrób więcej niż jedno zdjęcie w zbliżeniu. Użyj trybu makro, aby sfotografować ważne szczegóły.
Zapisuj pliki w jednym z dopuszczalnych formatów JPEG, PNG, GIF, TIFF, BMP, WEBP, HEIC.