+48459568844

Illustration

Dostawa Konsolidacja Direct

Jest to szybka i opłacalna opcja dostawy dla tych, którzy codziennie wysyłają 8 lub więcej towarów za granicę.
Zasada działania tego rodzaju dostawy jest następująca:● konsolidujesz (zbierasz wiele innych małych paczek w jednym dużym pudełku) swoje przesyłki,● na koncie osobistym West Parcel umieszczasz etykiety na każdej małej paczce i na wspólnej przesyłce,● przesyłasz ogólne pudełko z paczkami do UPS,● otrzymujemy go w naszym magazynie w USA, rozbieramy i wysyłamy każdą osobną paczkę do odbiorców.
Ta metoda pozwala na bardzo niskie ceny wysyłki.

  • JAKIE DOKUMENTY SĄ POTRZEBNE DO WYSŁANIA?

    - Wygeneruj na koncie osobistym West Parcel kody kreskowe dla towarów przeznaczonych do wysyłki, wydrukuj i przyklej je do każdej paczki;
    - złóż paczki z kodami kreskowymi we wspólnym pudełku, pamiętaj, aby dodać do niego wydrukowany opis wszystkich towarów i zapakować je zgodnie z zasadami pakowania przesyłek do konsolidacji. Napisz znak "Direct" na górze pudełka czarnym markerem;
    - zmierz wymiary i wagę wspólnego pudełka i sporządź dokumenty do wysłania przesyłki.
    Po zakończeniu rejestracji otrzymasz pakiet dokumentów do wysyłki. Ten pakiet dokumentów należy przykleić na wspólnym pudełku i wysłać do naszego magazynu w Miami.

  • MAKSYMALNY ROZMIAR I WAGA PRZESYŁKI?

    Uwaga! Konieczne jest zmierzenie rozmiaru opakowania w punktach, które najbardziej wystają. Jeśli rozmiar zostanie podany nieprawidłowo, poczta amerykańska nie zaakceptuje przesyłek o niewłaściwych wymiarach, odłoży je, a następnie trzeba będzie je wyszukiwać.
    Wymagania West Parcel dotyczące wagi granicznej przesyłki (Konsolidacja Direct):
    - Maksymalna waga - 70 kg wagi rozliczeniowej (całkowita waga wszystkich towarów w paczce). Wszystkie paczki przekraczają tę wagę, zostaną odesłane z powrotem.
    Ograniczenia wagi i wymiarów dla różnych metod wysyłki z Miami do klienta końcowego:
    Mail Innovations: waga od 0.03 kg do 0.45 kg, suma długości + 2 szerokości + 2 wysokości nie może być większa niż 330 cm.
    Surepost: waga od 0.03 kg do 4 kg, każda strona nie może być większa niż 86 cm, muszą mieć co najmniej 4 cm grubości, jeśli najdłuższy bok jest większy niż 43 cm, pozostałe dwa nie mogą być większe niż 43 cm.
    Economy DDU (przesyłka międzynarodowa): waga od 0.03 kg do 2 kg suma długości + szerokość + wysokość nie może być większa niż 91 cm, każda strona nie może być większa niż 60 cm.
    Uwaga! Etykieta zawsze pokazuje wagę zaokrągloną do liczby całkowitej, ale koszt wysyłki jest liczony według rozliczeniowej wagi.
    Przekonująca prośba: nie owijaj przesyłek do konsolidacji z zewnątrz folią (zalecamy owijanie folią ochronną tylko towarów wewnątrz przesyłki). Folia utrudnia skanowanie kodów kreskowych, co znacznie komplikuje proces przetwarzania paczek i wydłuża czas dostawy.

  • WAGA ROZLICZENIOWA

    UWAGA:

    MASĘ OBJĘTOŚCIOWĄ OBLICZA SIĘ WEDŁUG WZORU: DŁUGOŚĆ (CM) X SZEROKOŚĆ (CM) X WYSOKOŚĆ ( CM): 5000 = MASA OBJĘTOŚCIOWA (KG)

    Przy składaniu przesyłki waga rozliczeniowa zostanie określona przez przewoźnika.

    Przy dalszej wysyłce z Miami do kupujących w większości przypadków wagą rozliczeniową jest rzeczywista waga.

  • JAK ZAPŁACIĆ ZA DOSTAWĘ

    Natychmiast podczas tworzenia dokumentów na koncie osobistym, w USD.

  • UBEZPIECZENIE PRZESYŁKI

    Tak, do drzwi kupującego,1% wartości, od straty. Szczegóły.

  • FIRMY WYSYŁKOWE W STANACH ZJEDNOCZONYCH DO OSTATNIEGO KUPUJĄCEGO

    USPS, UPS, UPS Economy DDU, FedEx International Priority Export, FedEx International Economy Export, FedEx International Ground One Rate - do wyboru klienta. Więcej o opcjach dostawy tutaj.

  • KOSZT DOSTAWY DO DRZWI KUPUJĄCEGO?

    Cena zostanie podana podczas tworzenia etykiety.
    Kwotę dostawy można obliczyć na kalkulatorze wysyłki.

  • PŁATNOŚĆ CŁA

    Nie jest wymagane dla kupujących w USA. W przypadku innych krajów zalecamy zapoznanie się z informacjami w kraju odbiorcy.

  • MAKSYMALNY KOSZT ZAWARTOŚCI

    Łączna wartość towarów w całkowitej przesyłce nie powinna przekraczać 800 USD dziennie na jedne nazwisko odbiorcy. Jeśli kwota jest wyższa, zostanie naliczona opłata, którą musi zapłacić nadawca.

    Uwaga: ze względu na fakt, że paczki będą dostarczane do Miami, a odbiorca paczek w magazynie będzie miał nazwisko nadawcy, możesz zostać obciążony cłem przywozowym.
    Aby cło przywozowe nie zostało naliczone, zawartość wszystkich paczek, które dotarły do USA tego samego dnia, nie powinna przekraczać wartości 800 USD.
    Jeśli całkowity koszt zawartości paczek przekracza 800 USD, możesz określić jednego lub więcej nadawców.
    Zalecamy ustawienie ceny zawartej w tych limitach lub wysyłanie przesyłek w różne dni.

    Ważne: nie przyjmujemy do wysyłki towarów wystawionych jako prezent – musi to być wyłącznie ładunek komercyjny.

  • KRAJE DOSTAWY

    USA, Kanada, Chiny, Japonia, Singapur, Gibraltar, Hongkong, Anglia.

  • NUMER ŚLEDZENIA

    Numer śledzenia od Miami do ostatecznego nabywcy jest dostarczany przez UPS natychmiast po zakończeniu procedury rejestracji przesyłki na koncie osobistym West Parcel.

  • SPOSÓB DOSTAWY

    Możesz wysyłać przesyłki zarówno iz Europy do naszego magazynu w Miami, skąd nasi operatorzy wyślą towary Twoim klientom.
    Uwaga! Przy składaniu przesyłki należy ją wystawić na własne nazwisko.
    Adres naszego magazynu w Miami:Twoje imię i nazwiskoIN CARE WB WAREHOUSE3500 W Hallandale Beach BlvdPembroke Park, FL, 33023
    Na przykład:Ivan Ivanov IN CARE OF WB WAREHOUSE, 3500 W Hallandale Beach Blvd, Pembroke Park, FL 33023, USA.
    W razie potrzeby można skrócić imię, ale nie nazwisko ani wyrażenie “IN CARE OF WB WAREHOUSE”.
    Aby wysłać Konsolidację Direct przez UPS, najpierw wydrukuj etykiety z Miami (kody zaczynają się od "CPG") i przyklej je odpowiednio do każdej z paczek dołączonych do konsolidacji. Zapakuj paczki w jedno pudełko konsolidacyjne, uszczelnij pudełko i przyklej do niego etykietę Direct.
    Uwaga! Faktury są ważne przez 20 dni od momentu utworzenia. Jeśli w tym okresie nie wysłałeś paczki, musisz ją anulować i utworzyć nową przesyłkę. W przeciwnym razie paczka nie zostanie zaakceptowana przez usługi pocztowe.

  • DOSTAWA POD PODPIS

    Nie, nie ma takiej usługi.

  • ZMIANA ADRESU DOSTAWY

    Nie, nie ma takiej usługi.

  • JAK UZYSKAĆ POZWOLENIE NA WYWÓZ PRZEDMIOTÓW Z KAMIENI, METALI, OBRAZÓW I RZEŹB?

    Pozwolenie należy uzyskać samodzielnie.

  • CO STANIE SIĘ Z PRZESYŁKĄ W PRZYPADKU NIEDOSTARCZENIA?

    Zwrot przesyłki jest bezpłatny na adres naszego magazynu w Miami w USA.

    Przesyłka może być przechowywana w magazynie przez 30 dni roboczych. W tym czasie, trzeba podjąć decyzję dotyczącą tej paczki inaczej zostanie ona złomowana. Zwróć uwagę na datę utylizacji. Przesyłkę przechowujemy bezpłatnie przez 30 dni.

    Jeśli po 30 dniach nie powiesz nam, gdzie ją wysłać (zwrócić tobie lub nowemu kupującemu), przesyłka zostanie utylizowana. Nie będzie dodatkowych powiadomień w tej sprawie, dlatego zalecamy zaznaczenie dla siebie daty utylizacji, przed którą musisz podjąć decyzję w sprawie paczki.

    W ciągu powyższych 30 dni możesz odsprzedać towar, a my wyślemy go na adres nowego kupującego (płacisz tylko aktualny koszt wysyłki z Miami do kupującego) lub możesz złożyć wniosek o zwrot do naszego fulfillment centrum w Miami i przechowywać ją tam dłużej.

    Istnieją trzy opcje rozwiązania:

    1. Przesyłka zostanie automatycznie utylizowana, chyba że w tym czasie zgłosiłeś inne rozwiązanie.

    2. Możesz utworzyć i przekazać nam nową etykietę, aby wysłać paczkę do tego samego lub nowego odbiorcy.

    3. Jeśli kupujący czeka na przesyłkę, prosimy podać adres i numer telefonu kontaktowego. Utwórz nową etykietę. Wyślemy zapytanie do przewoźnika o ponowne dostarczenie.

    Aby zapobiec takim sytuacjom, zalecamy śledzenie paczek do momentu ich dostarczenia, co pozwoli Ci skontaktować się z kupującym na czas w przypadku opóźnienia. Na przykład w krajach europejskich po nieudanej dostawie prawie nie ma okresu przechowywania, a paczka jest natychmiast zwracana.

    Koszt zwrotu: cena wysyłki + 45% (wysyłka odbywała się według specjalnych taryf, które nie mają zastosowania do zwrotu). Jeśli zwrot pochodzi z kraju spoza UE, naliczana jest dodatkowa opłata celna.

  • CZY MOŻNA WYSYŁAĆ PACZKI DO MAGAZYNU AMAZON?

    Tak, możesz użyć dowolnego operatora. Możesz również skorzystać z usług naszego centrum przygotowawczego do przygotowania produktu i późniejszej dostawy do magazynów Amazon.

  • CZY SĄ RZECZY ZABRONIONE DO WYSYŁKI?

    Tak, są rzeczy, których nie wolno wysyłać za granicę. Przesyłki z takim załącznikiem mogą zostać skonfiskowane przez organy celne lub zwrócone nadawcy na jego koszt. Przed wysłaniem przesyłki prosimy o zapoznanie się z listą przedmiotów zabronionych.

Przeczytaj informacje przed wysłaniem i postępuj zgodnie ze wszystkimi instrukcjami:

1. Podaj prawidłową wagę i wymiary. Konieczne jest zmierzenie opakowania w najbardziej wystających punktach. Podczas sprawdzania paczki w Miami, jeśli waga lub wymiary zostaną zaniżone lub zostaną wykryte znaczne niedopasowania, wówczas oczekuje się jednej z dwóch opcji na taką paczkę:- odesłanie do nadawcy;- grzywna i utworzenie nowej etykiety do ponownego wysłania w USA.
2. Dobrze zapakuj paczkę, zaklej rogi i mocno przyklej etykietę.
Uwaga: aby Twoje przesyłki były szybciej skanowane i nie wymagały ręcznego przetwarzania przez pracowników poczty (co oznacza, że szybciej docierają do kupujących i nie wymagają dodatkowej opłaty za ich przetwarzanie), należy przestrzegać prostych wymagań pocztowych dotyczących pakowania:
● Nie obracaj paczek do konsolidacji folią, folią stretch, papier rzemieślniczy (tylko towary wewnątrz paczki można owinąć folią ochronną).● Nie zaklejaj całkowicie przesyłkę przez taśmę klejącą.● Wymień tuby na kwadratowe lub trójkątne opakowanie.
Regulamin serwisu pocztowego dozwala:- wyśłać paczkę kurierską i zakleić ją taśmą w kilku miejscach (ale nie do końca!);– owinąć paczkę taśmą tylko w kilku miejscach, aby paczka zachowała swój kształt;– owinąć produkt wewnątrz kartonu folią/opakowaniem;- wkładanie kartonów do paczki kurierskiej.
3.Konieczne jest wydrukowanie kodu kreskowego i przyklejenie go do każdej paczki. Etykieta zostanie przyklejona do paczki już w naszym magazynie w Miami. W takim przypadku numer śledzenia będzie dostępny na koncie osobistym natychmiast po rejestracji dostawy. Kod kreskowy możesz wydrukować w dowolnym momencie na swoim koncie Western Bid po dokonaniu dostawy.
4. Wartość towaru w jednej paczce nie powinna przekraczać kwoty 800 USD dziennie na jedno nazwisko.
5. Pamiętaj, aby umieścić w każdym wspólnym pudełku listę z listą paczek, które się w nim znajdują.
6. Ostrzegamy, że przy wysyłce należy podać wyłącznie prawdziwe i pełne informacje o ładunku, aby nie było opóźnień w rejestracji. W przypadku nieprawidłowego wskazania załącznika, Twoja przesyłka zostanie zatrzymana w urzędzie celnym, a Ty będziesz w pełni odpowiedzialny za naruszenie przepisów celnych. Wszystkie paczki są prześwietlane i sprawdzane z listą towarów wskazaną na fakturze. Jesteś również odpowiedzialny za ostrzeżenie kupujących o możliwej opłacie celnej po otrzymaniu paczki. W sytuacji utraty przesyłki płatności z tytułu ubezpieczenia dokonywane są zgodnie z podaną wartością zawartości.
7. Jeśli przez pomyłkę utworzyłeś przesyłkę lub nieprawidłowo podałeś informacje o przesyłce, nie wysyłaj paczki. Możesz samodzielnie anulować utworzoną etykietę.

Załatwianie paczek Konsolidacji Direct

Aby rozpocząć załatwianie dostawy, na koncie osobistym West Parcel należy najpierw dodać towar przeznaczony do wysyłki do systemu.

Aby to zrobić, w menu po lewej stronie ekranu wybierz element "Towar do wysłania" i wprowadź dane produktu za pomocą przycisku "Dodaj produkt".

Illustration

Możesz także dodawać produkty za pomocą przycisków "Importuj dane do pliku CSV" lub "Importuj z eBay" – przydatna funkcja, jeśli chcesz pobrać dużą liczbę towarów.

Illustration

Wypełnij proponowane pola (nazwa produktu, ppis, koszt, dane odbiorcy).

Aby załątwić paczkę, musisz wybrać odpowiednią sekcję menu na swoim Koncie Osobistym w zakładce "Utwórz przesyłkę":

1. W zakładce wybierz Konsolidacja Direct i towar do wysłania.

Illustration

2. Dla każdego indywidualnie pakowanego towaru podaj wagę i wymiary pudełka lub przesyłki oraz wybierz optymalny sposób wysyłki. Następnie dodaj wszystkie towary do przesyłki konsolidacyjnej i podaj jej wymiary oraz aktualną wagę. Kliknij przycisk "Kontynuuj" dopiero po zakończeniu wszystkich obliczeń.
Ograniczenia wagi i wymiarów dla różnych metod wysyłki:
Mail Innovations: Waga od 0.03 kg do 0.45 kg. Suma (długość + 2 szerokości + 2 wysokości) nie może być większa niż 330 cm.
Surepost: waga od 0.03 kg do 4 kg. Każda strona nie może być większa niż 86 cm. jeśli najdłuższy bok jest większy niż 43 cm, pozostałe dwie nie mogą być większe niż 43 cm.
Economy DDU (przesyłka międzynarodowa): waga od 0.03 kg do 2 kg. każda strona nie może być większa niż 60 cm. Suma (długość + szerokość + wysokość) nie może być większa niż 91 cm.
Uwaga! Etykieta zawsze pokazuje wagę zaokrągloną do liczby całkowitej, ale koszt wysyłki jest określany na podstawie wagi rozliczeniowej.

Illustration

3. Podaj opis produktu do listy celnej załącznika. Maksymalna długość opisu to 50 znaków. Zalecamy podanie nazwy towaru i jego przeznaczenia.

Uwaga! Aby uniknąć dodatkowych pytań ze strony organów celnych, zdecydowanie nie zaleca się podawania materiału, z którego wykonany jest towar.

Przykładowy opis: (1) Etui na telefon z pamiątkami (Souvenir phone case). Nie należy określać "Skórzane etui". (2) Podstawka pod telefon (Phone stand). Nie należy określać "Drewniana podstawka".

Kliknij "Kontynuuj".

Illustration

4. Podaj adres nadawcy. Możesz dodać nowy adres lub edytować istniejący.

Illustration

5. Sprawdź dokładnie podane informacje i zaznacz swoją zgodę na zasady wysyłki. Następnie kliknij "Zapłać za przesyłkę i wydrukuj dokumenty".

IllustrationIllustration

Jeśli przez pomyłkę utworzyłeś list przewozowy, możesz go samodzielnie anulować do momentu wysłania przesyłki.