Jak samodzielnie utworzyć etykietę zwrotną?
Aby zarejestrować przesyłkę, musisz podać krótki opis towarów w załączniku.
Opis każdego produktu nie może przekraczać 50 znaków. Dozwolone są tylko litery i cyfry.
Nasi klienci mają teraz możliwość samodzielnego tworzenia, a następnie drukowania etykiet zwrotnych do centrum WB w Miami lub na adres Nova Poshta w USA (NP Shopping).
Etykietę zwrotną można utworzyć samodzielnie tylko przy zwrocie towaru z USA. Jeśli chcesz zwrócić towar z innych krajów, możesz samodzielnie zorganizować dostawę za pośrednictwem dowolnej służby kurierskiej na adres naszego magazynu i napisać do nas, abyśmy zaakceptowali Twój towar. W przypadku, gdy towary są obciążone cłami i podatkami, musisz wcześniej skontaktować się z nami za pośrednictwem działu obsługi klienta i uzgodnić płatność cła. Jeśli nie zostanie to zrobione, nie możemy zaakceptować towaru.
Cena etykiety zwrotnej z USA, jak zawsze, będzie widoczna w obliczeniach po wprowadzeniu wymiarów i wagi podczas utworzenia.
Uwaga! Zwrotna etykieta niezależnie nie może zostać anulowana!
Dlatego należy zachować ostrożność podczas wypełniania pól. Jeśli chcesz anulować etykietę zwrotną, musisz wysłać zapytanie o anulowanie za pośrednictwem funkcji Wsparcie. Czas przetwarzania takich zapytań: 2 tygodnie. Same zapytanie o anulowanie etykiety może zostać przesłane tylko w ciągu 14 dni od utworzenia.
Aby utworzyć zwrotną etykietę, musisz:
1. W pozycji menu "Moje przesyłki" wybierz "Utwórz przesyłkę/etykietę zwrotną".